tisdag 4 januari 2011

Ett annat perspektiv får jag då jag läser en bloggtext av Leo Holtter


Jag sitter och läser Henrik Berggren´s Palme-biografi. "Underbara dagar framför oss". Det är spännande läsning om hur makten formas och söker sig fram genom det politiska landskapet och det ger ett perspektiv till min egen socialdemokratiska övertygelse som på avgörande punkter skiljer sig från den palme-iska vägen.

Ett annat perspektiv får jag då jag läser en bloggtext av Leo Holtter, där han betraktar de senaste integritetsövergreppen från företags sida på sina anställda. Det Leo skriver är levande historia och som regelbunden läsare av hans blogg så får jag ofta påfyllning. Jag kan bara rekommendera honom och lägg hans adress till din blogglista.

Intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

LeoH sa...

Du är alldeles för vänlig Anders, men jag tackar för vänligheten.