lördag 15 oktober 2011

Hur ligger det till egentligen?


Uff då, jag läser om Håkan Juholt som talar om att " jag har två söner i ett hem i Oskarshamn. Jag vill att de ska känna att de har ett hem. Jag är särbo med Åsa när jag är i Oskarshamn och jag är sambo med Åsa när jag är i Stockholm. Jag vill att mina söner ska veta att mitt hem och mitt hjärta är med dem."

Det hem i Oskarshamn han talar om bebos av hans frånskilda fru och den ene av deras två pojkar, den andre är utflugen. Ska man tolka det som att Håkan fortfarande bor med sin frånskilda fru, och att samboendet med den nya kulbon sker i övernattningslägenheten i Stockholm? Att det är de faktiska förhållanden att arvode för dubbelt boende utgår för stockholmskvarten och att han betalar halva hyran i Oskarshamn hos sin frånskilda fru? Vad avser han med "mitt hem och mitt hjärta är med dem." Jo hjärtat förstår jag men vilket hem? Det bör han nog reda ut innan media gör det.

Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: